- розвиток і удосконалення сенсорики – уміння розпізнавати і оперувати кольорами, формами, величинами (добре розвинене сприймання є передумовою для розрізнення літер, а відтак для оволодіння читанням у майбутньому);
- розвиток інших когнітивних процесів: наочно-дійового мислення, оперативної і довготривалої видів пам'яті, творчої уяви, концентрації уваги і уміння її розподіляти;
- емоційний розвиток (уміння розрізняти емоції і керувати ними);
- розвиток дрібної моторики (передумова письму);
- збільшення знань і практичних навичок у роботі з різнами видами матеріалів (тканиною, папером, деревом, нитками тощо), апробація різних творчих технік і прийомів (пластилінова графіка, пуантилізм, робота з солоним тістом тощо);
- фізичне зміцнення тіла і розвиток загальної координації дитини.